تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پایان نامه شبكه قواعد واجی در گويش لری اندیمشك 225 صفهرست مطالب
عنوان صفحه
پیشكش ........................................................................................................................................
یادداشت .......................................................................................................................................
فهرست مطالب .............................................................................................................................
نمادها و نشانه­ها .............................................................................................................................
 
فصل اول: مقدمه
1-1 درآمد............................................................................................................

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد گويش 20ص


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 19 صفحه
 قسمتی از متن .doc : 
 
مقدمه
گويشی که در حال حاضر کلیمیان ایران به آن صحبت می‏کنند از جملۀ گويشهای ایرانی است که جزو دستۀ گويشهای مرکزی ایران به شمار می‏رود. این گويش امروزه در شهرهای اصفهان، همدان، کاشان، یزد، بروجرد و چند شهر دیگر ایران و نیز در نقاطی در خارج از ایران، چون قفقاز، سمرقند و بخارا رایج است. گفته شده است که گويش فعلی کلیمیان اصفهان، گويش سابق مردم اصفهان بوده که کلیمیان آن را بین خود حفظ کرده‏اند.[1] اگر این نظر را بپذیریم می‏توان آن را نیز در مورد سایر انواع گويش کلیمی در ایران و یا خارج از ایران تعمیم داد و چنین نتیجه گرفت که کلیمیان ایران در هر نقطه که ساکن شده‏اند حافظ زبان سابق

ادامه مطلب  
دانلود مقاله ارشد شبكه قواعد واجی در گويش لری اندیمشك


        دانلود مقاله ارشد شبكه قواعد واجی در گويش لری اندیمشك فهرست مطالب عنوان صفحهپیشكش ....................................................................................................................................... یادداشت ...................................................................................................................................... فهرست مطالب ............................................................................................................................ نمادها و نشانه­ها .........................................................................................................................  فصل اول: مقدمه1-1 درآمد.

ادامه مطلب  
تحقیق گويش نیشابوری


دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، بررسی گويش نیشابوریبخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق :ارزش گويش نیشابوریگویند كه عمرولیث صفار چون نیشابور را به زیر نگین درآورد، گفت:«شهری را گرفته ام كه گل آن خوردنی، بوته ی آن ریواس و سنگ های آن فیروزه است»امروز اگر آن دلاور سیستانی بر نیشابور دست می یافت جای آن بود كه نخست از گرفتن شهری بر خویشتن ببالد كه گنجور و گوهرستان واژه های ناب پارسی است.گويش های محلی فارسی، چه در جای جای ایران كنونی رایج باشد، چه بیرون از مرزهای سیاسی، در حكم ذخایر ارزنده ای است كه انبوهی از واژه ها، اصطلاحات، امثال، افسانه ها، اشعار و تصنیف های فارسی را نگاه داشته و گردآوری، ضبط، تحقیق و نشر اهم آنها ضرورتی انكار ناپذیر است.نیشابور با آن گذشته درخشان تاریخی و فرهنگی، تاریخ هنوز از عهده شمارش بزرگان و دانشوران این سرزمین برنیامده، ی

ادامه مطلب  
دانلود مقاله گويش 20ص


گويش 20ص - word (..doc) - فایل وورد - عمومی و آزاد - گوناگون
نوع و پسوند فایل : word (..doc)
19 صفحه
مختصری از محتویات فایل :
 
1
‏مقدمه
گويشی که در حال حاضر کلیمیان ایران به آن صحبت می‏کنند از جملۀ گويشهای ایرانی است که جزو دستۀ گويشهای مرکزی ایران به شمار می‏رود. این گويش امروزه در شهرهای اصفهان، همدان، کاشان، یزد، بروجرد و چند شهر دیگر ایران و نیز در نقاطی در خارج از ایران، چون قفقاز، سمرقند و بخارا رایج است. گفته شده است که گويش فعلی کلیمیان اصفهان، گويش سابق مردم اصفهان بوده که کلیمیان آن را بین خود حفظ کرده‏اند.
[1]‏ اگر این نظر را بپذیریم می‏توان آن را نیز در مورد سایر انواع گويش کلیمی در ایران و یا خارج از ایران تعمیم داد و چنین نتیجه گرفت که کلیمیان ایران در هر نقطه که ساکن شده‏اند حافظ زبان سابق آن ناحیه گردیده‏اند.
‏را

ادامه مطلب  
گويش شناسي


140 صفحهگويش های ایرانی: پاسداران فرهنگ ایرانیحسن رضائی باغ بیدیامروزه طنین دلنشین زبان ها و گويش های ایرانی را در جای جای ایران زمین می توانشنید. قرن هاست که مادران پاک نهاد این مرز و بوم واژه ها ٬ حکایت ها ٬ ضربالمثل ها وترانه های اصیل ایرانی را در قالب گويش هایی چون آرانی ٬ آشتیانی ٬ آمُ ره ای ٬ابوزیدآبادی ٬ ابیانه ای ٬ اردستانی ٬ افتری ٬ انارکی ٬ الویری ٬ بادرودی ٬ بختیاری ٬بَشاگِ ردی ٬ بلوچی ٬ بهدینی ٬ بیابانکی ٬ بیدگلی ٬ پاپونی ٬ تاتی ٬ تاری ٬ تالشی ٬ تفرشی ٬جوشقانی ٬ خوانساری ٬ خوری ٬ دشتستانی ٬ دوانی ٬ زِ فره ای ٬ سِدِ هی ٬ سُرخه ای ٬سمنانی ٬ سنگسری ٬ سویی ٬ سیوَ ندی ٬ فَروی ٬ فَ ریزندی ٬ قُ هرودی ٬ کردی ٬ کِشِ ه ای ٬کَ فرانی ٬ کَ هَ کی ٬ گَ زی ٬ گورانی ٬ گیلکی ٬ لارستانی ٬ لاسگِ ردی ٬ لری ٬ لکی ٬ مازندرانی ٬محلاتی ٬ مِهرجانی ٬ میمه ای ٬ نائینی ٬ نطن

ادامه مطلب  
دانلود مقاله گويش ها و لهجه ها در فارس 10ص


برای شما بازدید کننده محترم این مقاله کامل را تهیه کرده ایم.
گويش ها و لهجه ها در فارس 10ص
پسوند : word (..doc) - صفحه : 10
بخشی از فایل :
 
‏1
گويش‌های زبان فارسی در استان فارس
گويش‌های زبان فارسی بخشی از میراث ماندگار فارسی به شمار می‌آید كه در مناطق مختلف استان فارس مورد استفاده قرار می‌گیرد و به رغم آنكه در گذر تاریخ دستخوش تغییرات گسترده قرارگرفته اما در برخی از مناطق این گويش ها همچنان كاربرد دارد.
‏به گزارش خبرنگار ایرنا،به طور كلی می‌توان گفت آمیختگی گويش‌هاولهجه ها دراستان فارس موجب شده‌است كه‌نوع گفتار در این استان بسیار فراوان و متنوع باشد و اگر بگوییم به ازای هرشهریا روستای موجود در این استان، نوعی گويش و لهجه‌خاص وجودداردكه در برخی موارد شباهت‌ها و در پاره‌ای موارد اختلافاتی با هم دارد، سخنی به گز

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق شبكه قواعد واجی در گويش لری اندیمشك: پژوهشی در چهارچوب واجشناسي جزءمستقل


فصل اولمقدمه1-1 درآمد امروزه مطالعات زبان شناختی در گوشه گوشه جهان جایگاه برجسته‌ای را به خود اختصاص داده است و در این میان بررسی‌های واج شناختی از دیدگاه مختلف نظری مطرح گردیده است. نظریه‌های واج‌شناسي موجود در حوزه زبان شناسي نظری به عنوان مدل‌هایی آرمانی زمانی می‌توانند ادعای خود را به اثبات برسانند كه براساس داده‌های برگرفته از زبان‌های طبیعی قابل سنجش باشند. برای نیل به این هدف ناگفته پیداست كه بایستی شواهدی از نظام آوایی زبان‌های طبیعی ارائه كرد و با اتكا به این شواهد صحت و سقم این نظریه‌ها را محك زد. گونه‌ی زبانی كه در این پژوهش به عنوان یك زبان طبیعی و زنده مورد بررسی قرار می‌گیرد گويش لری اندیمشكی است. مطالعه‌ی

ادامه مطلب  
گويش 22ص


22 صمقدمه گويشی که در حال حاضر کلیمیان ایران به آن صحبت می‏کنند از جملۀ گويشهای ایرانی است که جزو دستۀ گويشهای مرکزی ایران به شمار می‏رود. این گويش امروزه در شهرهای اصفهان، همدان، کاشان، یزد، بروجرد و چند شهر دیگر ایران و نیز در نقاطی در خارج از ایران، چون قفقاز، سمرقند و بخارا رایج است. گفته شده است که گويش فعلی کلیمیان اصفهان، گويش سابق مردم اصفهان بوده که کلیمیان آن را بین خود حفظ کرده‏اند.[i][1] اگر این نظر را بپذیریم می‏توان آن را نیز در مورد سایر انواع گويش کلیمی در ایران و یا خارج از ایران تعمیم داد و چنین نتیجه گرفت که کلیمیان ایران در هر نقطه که ساکن شده‏اند حافظ زبان سابق آن ناحیه گردیده‏اند. راجع به ورود کلیمیان به ایران و تاریخ آن نظریات مختلفی وجود دارد که از عهدۀ این مقاله خارج است[ii][2]. تنها ذکر این نکته ضروری به نظر می

ادامه مطلب  
فلکلر نیشابور 33ص


33 صبزغله شـــــیر میه   چپو پنیـــــــــر میه با ترانه‌ی چوله‌قزك، روزگاری نه چندان دور، روستازادگان نشابور، گوش به جاری شدن ترنم باران بر دشت‌های سرزمین سپیده و نسیم صبح می‌ایستادند. از این دست بسیارند ترانه‌ها، لالایی‌ها، افسانه‌ها، مثل‌ها و ... كه پدران و مادران ما، آرمان‌ها و آرزوها، دردها و سوزها، آموخته‌ها و تجربه‌ها، داشته‌ها و نداشته‌ها، اندیشه‌ها و باورهای خود را در قالب آنها می‌ریختند و بر محمل گويش كهن و شیرین نیشابوری، سینه به سینه به فرزندانشان می‌سپردند. فلكلر (Folklore)مردمان، همواره با انگاره‌ها، سنت‌ها و میراث حكمت‌های زندگی كه از گذشته‌های دور به آنها رسیده است، زندگی می‌كنند. این انگاره‌ها، سنت‌ها و

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi